tisdag 5 januari 2016

5/365 Skrivkonst (271)


6 kommentarer:

Anders E sa...

Kalligrafi är ju hur roligt som helst! Man borde träna varje dag. Snyggt konstverk!

Annette sa...

Under en period var jag helt såld på att skriva med kalligrafipennor, det blir ju så snyggt, och det visar ju din bild!

Anita Malta sa...

Vad fint och så passande till temat ! Konsten att skriva vackert för hand är det nog dessvärre få som behärskar i dagens datoriserade värld.

Agneta Månzon sa...

Snyggt! Perfekt till temat! Önskar att jag också kunde skriva snyggt, men det går inte så bra..

Janicke sa...

Tack för allt beröm. Dock är det inte jag som har skrivit, tyvärr. Fick ett kuvert med denna fina stil och kunde inte låta bli att använda det till temat.
Själv har jag nog inte tålamod att lära mig.

Anni sa...

Men du skriver ju snyggt du också, säger hon som vet!