måndag 26 september 2016

120/365 Blå timmen (21)


3 kommentarer:

Anni sa...

Nu längtar jag efter att resa igen. Så batteriladdande den bilden är!

Janicke sa...

@ Ja, strandpromenaden i Nice på kvällen är magisk. Ofattbart att en sådan tragedi utspelade sig bara några veckor tidigare.

Gissa om jag blev glad när den där kvinnan valde just det fiket att sätta sig på! Mitt emot det jag satt på.

Fniss, det ska vara du som har lust att pussa på den där firren!

Nix, ingen hatt köpte jag.

Fotolek - fotade strandbukten i Nice på kvällen, rörde kameran, å sen lutade jag på bilden i fotobehandlingen!

Japp, den där balkongen tänker jag mig tillbaka till flera gånger om dagen. Frukost åt jag där varje dag. Satt där med ett glas vin på kvällarna.

Tuktuk, tror jag inte, stod utanför en indisk restaurang för att dra uppmärksamheten dit. Tror jag.

Japp, den där trafikskylten finns vid viadukten för Roslagsbanan, på höger sida när du kör ner till min lott. Kommer väl fram när löven faller ...

Tack, ögonen mår bra. Skönt att slippa linser nu efter starroperationerna.

Jag skulle också vilja se den där selfien. Hon höll på så länge, helt ogenerad bland alla människor.

Hela högen med gamla rostiga cyklar hade fiskats upp ur Fyrisån.

Kramtack ♥

Anni sa...

Jaha titta här har du svarat! Tur att jag kikade in ;-)