torsdag 11 maj 2017

51/365 Ljus i mörkret (203)


4 kommentarer:

MyyZz sa...

WOW, jag gillar såna här blder <3 fin tolkning av temat.

Anneli - A'la Foto sa...

Vilken härlig bild! Dramatisk! Ja, både du och jag har en bit kvar men jag tror vi håller i! Jag har bestämt att jag ska göra så mycket jag hinner utan att slarva med någon bild! Sedan får vi se hur långt det räcker men det viktigaste är att det är roligt och ger energi och det gör det nu! Tack för att du gillar mina bilder!
Betyder detta att de bloggar som inte lagt in något alls från tex januari blir bortplockade nu?

Janicke sa...

Jodå, den där hemska firren stirrade på mig från fiskdisken på Ica.

Jag har ett antal bloggar kvar att kolla. När det är gjort kommer vi att ta bort dem som har fallit för sexveckorsstrecket. Tyvärr är det ett antal, några för så länge sedan att det nog är omöjligt att ta nya tag och komma igen. Men det kommer ju ett nytt år så småningom. Och du och jag får göra så gott det går!

claesbilder sa...

Vilken härligt dramatisk bild med det fina ljuset, färgerna och siluetterna.